23.3.2011

Pitkästä aikaa olen taas osallistunut johonkin. .--D Tässä siis näette pari kuvaa. ,-)

Salainen puutarha

Photobucket 
Tämän kisan ideana oli "rakentaa" salainen puutarha, ja paras palkittaisiin! Ikävä kyllä sivulle, jossa kisa oli kävi köpelösti, ja kisa ei koskaan ratkennut. .-/ Ehdin kuitenkin osallistumaan, ja tässä aikaansaannokseni. .-) Kuvan yläreunan ei pitäisi näyttää tuolta, kuva olisi pitänyt ottaa vähän alempaa, mutta tyhmänä en tajunnut..

Sanoista kuvaksi -kilpailu

Photobucket
"On normaalia tuntea olonsa nälkäiseksi, mutta täytyykö ruoan hankinta toteuttaa noin monimutkaisella tavalla? Ihan syystä ukko onkin vihainen, kuka tahansa suuttuisi nenää kiskottaessa irti."

Tämän kisan idea oli napata kuva tiettyjä kriteerejä noudattaen, voit tutustua sääntöihin paremmin täällä. Sanat, jotka määräsivät minun kuvani olivat: talvinen, oranssi, nälkäinen, mutkikas, suuttumus. Voitin muuten tuon kisan. ,--)

---

22.5.2010

Eli siis, Freedom Freaks sivustolla on ollut pari kilpailua, joissa on pitänyt käyttää omaa luovuutta lopputuloksiin, ja tässä minun tekeleeni. :)

Mainos: Tässä kisassa oli tarkoituksena kehitellä Freedom Freaksille jokin avajais hommeli sen uudistuksen jälkeen, ja tein tämmösen mainoksen, tai en nyt tiedä onko tämä mikään mainos, mut ihan sama.. :D No, lukekaa se! ;)


Photobucket
-Moi mä oon Lilli ja tossa mun takana on Ulla...
Photobucket
-...Ja me kerrotaan teille yhdestä hienosta jutusta
Photobucket
-Vastaavaa ei ole!
-Se on fantastinen!
-Upea!
Photobucket
-Hieno!
-Paras!
-Kaiken kattava!
Photobucket
-Niin kuin minä!
Photobucket
-Sinä? Ei mene jakeluun. Ennemminkin minä!
-No et sinäkään.
Photobucket
-Mennään asiaan, puhumme siis Freedom Freaksista.
Photobucket
-Siis Freedom Freaksista.
-Niinhän mä just sanoin!
-No, mut mäkin halusin sanoa.
Photobucket
-*huokaus* Olin sanomassa, että Freedom Freaks on kokenut mullistavan muutoksen.
Photobucket
-Tosiaan, vähän niin kuin Lilli on muuttunut näiltä ajoilta. Heh!
Photobucket
-Laita pois se kauhea kuva! Enkä tuo sitä paitsi edes ole minä...
-Olethan, kyllä mä tiedän!
Photobucket
-Murr. Niin, siis, käykää uudistetuilla Freedom Freaksin sivuilla.
-Niin, se on mahtava kokemus.
-Hei hei!
Photobucket
-Oliko sun pakko näyttää se kauhea kuva musta?
Photobucket
-No kun se sopi siihen niin hyvin.
Photobucket
-No, onneksi kukaan ei tajunnut sitä.
Photobucket
-Oho, kamera on jäänyt päälle! Hih!
-EIIIII!!
Photobucket

Loppu! :)


Sarjakuvakilpailu: Tässä kisassa piti täyttää tuo sarjakuva teksteillä ja kaikilla muilla efekteillä. Tämmösen sarjiksen minä sitten väsäsin, ja muuten voitin sen kisan. Ei, en tässä mitään kehuskele, eh... :'D Toivottavasti ei häirii, kun se pomppaa tollee tyhmästi yli. :p

Tuollainen päivitys tällä kertaa. Kertokaa mitä piditte tekeleistäni. :)

i6raC.png

M9bUg.png

RLXGr.png